Workoliday چیست و چه کاربردی دارد؟

 Workoliday چیست و چه کاربردی دارد؟

توسط : تیم محتوا
1,624

دنیای کار، مملو از اصطلاحات عجیب و غریب و شگفت‌انگیز است. بیشتر به لطف رهبران فکری است که دوست دارند در مشاغل خود، یکنوع بازی را راه اندازی کنند. اما Workoliday در این میان، به چه معنایی است و چه کاربردی دارد. 

پیشنهاد مطالعه:خرید پوشاک مارک دار از سایت های خارجی

مفهوم workoliday

workoliday یا woliday کار در تعطیلات است. این تجارت و اوقات فراغت را با هم ترکیب می کند. ارسال ایمیل در حین استراحت یکی از اقدامات این روش است که ساعات کار در حین تعطیلی را رقم می زند. این تعطیلاتی است که به شما امکان می‌دهد از راه دور کار کنید و در عین حال عناصری از اوقات فراغت را در برنامه خود ادغام کنید که آرامش و بهره‌وری بیشتر را برای شما فراهم می کند.

آیا به دنبال ایجاد تیمی برای آینده هستید که خلاق و نوآور باشد و سازمان را به اندازه شما دوست داشته باشد؟ آیا بهبود عملکرد تیم شما یکی از اهداف کلیدی تجاری شرکت است؟ در مورد افزایش آن با بهبود کیفیت محصول و خدمات چطور؟ اگر اینطور است، پس workoliday می تواند راهگشا باشد.

 Workoliday چیست و چه کاربردی دارد؟

مزایای workoliday

جای تعجب نیست که که workoliday مزایای واقعی دارد. برنامه کاری در اینجا بر این فرض استوار است که محیط طبیعی، جنبه مهمی برای یافتن هماهنگی در کار و زندگی است. از طریق تحقیق و گوش دادن به میهمانان خود دریافت می شود که توانایی کار از یک مکان زیبا نیز برای بهبود کلی کار شما مهم است.

این سایت، به فرار از رفت و آمدهای پر استرس و محدودیت های اداری شهری کمک می کند، بدون اینکه بهره وری شما را قربانی کند. در عمل تماشای کار در طبیعت، چیزی زمینه ساز و صلح آمیز است. در بیشتر زندگی روزمره، به شدت از شگفتی های طبیعت دور هستیم. با استفاده از workoliday می توان  در عین کار، در ایوان زیبایی های طبیعت را تماشا کنید.

علاوه بر این، بیشتر غذاهای این برنامه با مواد محلی، ارگانیک و مغذی تهیه می شود. در محل کار، هر وعده غذایی برای بدن شما مفید است. بیداری ذهن خود را با غذاهای تازه پخته شده و سالم تجربه کنید. برخی از آنها مستقیماً از بازارهای ارگانیک محلی تهیه می شوند.

پیشنهاد مطالعه:کسب درآمد ارزی از سالید گیگ  SolidGigs

مزایای استفاده از workoliday

می‌توان چند مزیت را برای استفاده از این امکانات نام برد که به شرح ذیل می باشد.

بهره وری

این قطعا یکی از بزرگترین مزایای workoliday است. کارفرمایان برای مدت طولانی فرض می‌کردند که کارگران از راه دور، نسبت به همتایان داخلی خود بازده کمتری دارند. اما برخی تحقیقات نشان می دهد که این کاملاً درست نیست. مطالعه ای توسط اقتصاددان نشان می دهد که کارمندانی که از راه دور کار می کنند در واقع بهره وری بیشتری دارند. در مورد فردی که به دور از روال عادی کار می کند، می تواند عملکرد را بهبود بخشد، تصور کنید که در کاری که در آن کل تیم این روال را می شکند و در یک محیط کار طبیعی از راه دور با هم کار می کنند، چقدر به موفقیت می رسند.

 Workoliday چیست و چه کاربردی دارد؟

خلاقیت و نوآوری

هنرمندان مدتهاست که قدرت الهام بخشی را در حضور در مناظر می شناسند. کار از راه دور workoliday ، می تواند تغییرات لازم را در محیط شما ایجاد کند که ممکن است همان چیزی باشد که برای رسیدن به ایده عالی بعدی یا غلبه بر یک مانع ذهنی طولانی مدت به آن نیاز دارید. برای نوآوری یا تفکر خارج از چارچوب، گاهی اوقات در واقع نیاز دارید که خارج از حد معمول خود باشید. در این برنامه، در یک محیط جدید به راه حل های تازه کمک می کند.

پیشنهاد مطالعه:سایت فریلنسری College Recruiter

تیم و فرهنگ سازی

با ترکیب کار و بازی در محیط های کاری از راه دور workoliday ، تیم ها فرصتی برای شناخت یکدیگر خارج از دفتر پیدا می کنند. این پیوندها را تقویت می کند، به اعضای تیم آموزش می دهد. وقتی با هم کار می کنید و از مناظر جدید لذت ببرید، به سادگی یاد می گیرید.

تحقیقات نشان داده است که مزایایی مانند کار از راه دور و انعطاف پذیری برنامه برای کارمندان بسیار مطلوب است. workoliday مطمئناً به بازتعریف فرهنگ سازمان شما کمک می کند تا به کارمندان خود بگویید که از آنها مراقبت می کنید و در عوض باعث می شود آنها شغل خود را دوست داشته باشند. مطمئناً این برنامه می تواند یک عامل تعیین کننده نه تنها برای حفظ کارکنان، بلکه در حین کسب استعداد باشد و باعث شود سازمان شما بالاتر از بقیه قرار گیرد.

 Workoliday چیست و چه کاربردی دارد؟

آیا workoliday ارزش هزینه را دارد؟

Workation نه تنها برای کسب و کار شما خوب است، بلکه برای افراد شما نیز عالی است. اگر این برنامه می تواند به شما کمک کند تا استعداد خود را حفظ کنید، هیچ جایگزینی برای آن وجود ندارد. شرکت هزینه های زیادی را برای رضایت کارکنان خرج می کند و یک کار می تواند تا حد زیادی باعث کاهش بودجه شود.

این، به بهبود بهره وری و همچنین کیفیت کار کمک می کند. همچنین عامل مهمی در کاهش هزینه‌های حمایتی مانند هزینه‌های رفت و آمد یا کمک هزینه سفر، هزینه‌های زیاد غیرضروری در خارج از سایت شرکت و غیره است. به کاهش تمایل کارکنان برای تعطیلات کمک می‌کند و همچنین به طور غیرمستقیم بر سلامت کلی تیم شما تأثیر می‌گذارد.

در حال حاضر، برای آن که بتوانید در Workation موفق بوده و به درآمد مناسبی برسید، لازم است که کار خود را به نتیجه برسانید. بنابراین در اینجا چند نکته برای کمک وجود دارد. بایستی زمان خود را با دقت برنامه ریزی کنید و زمانی که کار نمی کنید، این برنامه را خاموش کنید. هنگام کار عواملی که حواس‌تان را پرت می‌کنند کنار بگذارید و فضای کاری خود را سازماندهی کنید. 

ضمن آنکه باید تمام ابزار مناسب را بیاورید و به مناطق زمانی فکر کنید. همچنین مطمئن شوید که وای فای خوبی دارید. بنابراین می توانید به راحتی، ضمن سفر و تفریح در مناظر زیبا، کار خود را نیز انجام داده و درآمد مناسبی را کسب کنید. در این خصوص، کارشناسان 20پیمنت شما را یاری می کنند.
 

برچسـب هـا : سایر ، Workoliday
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد